Rethink your motives – specialni pedagog, zakaj počneš, kar počneš?

Vključevati – za kakšno ceno, kdaj in koga?
Morda lahko vključujemo le tisto, kar je sistem izključil (ali še ni bilo vključeno).
Pri učencih s posebnimi potrebami je navadno prvo…
Vključujemo jih, da bodo (enako) uspešno dosegali (enako) dobre rezultate, bili (enako) sposobni.
Se morda za idejo vključevanja skriva prikrita ambicija po (še večjem in enakem) uspehu kot pri že vključenih?
Je v ozadju novodobna storilnost in učinkovitost – predvsem za (uspešno) sodelovanje v (uspešni) družbi?

Zanimivo branje za pretres perspektiv:
Glazzard, J (2014) Paying the price for being inclusive : the story of Marshlands. Članek dostopen na http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/1467-9604.12043/pdf, 10.3.15

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s